Sunday, January 3, 2010

MODUL KEM ANAK SOLEH




CD MODUL KEM ANAK SOLEH ini diadakan khusus untuk melatih para remaja Islam untuk membina sahsiah, peribadi dan disiplin ke arah mencapai kecemerlangan di dunia dan akhirat. Program ini boleh dianjurkan selama 2 hari 1 malam. Ia melibatkan seorang ketua fasilitator dan beberapa fasilitator sebagai pemudah cara dan membantu kearah pencapaian objektif sesuatu modul. Modul ini memberi fokus kepada pembinaan sahsiah individu dan kepentingan membina kekuatan berjemaah dikalangan remaja Islam.

Hari pertama lebih kepada sesi ‘ice breaking’ dan memahami matlamat diri yang hakiki. Hari kedua lebih memfokuskan tentang pembinaan kekuatan peserta melalui kesatuan tindakan dan kesatuan fikiran melalui aktiviti berkumpulan. Secara keseluruhannya modul – modul yang ditampilkan dalam buku ini memberikan penekanan terhadap pembinaan remaja Islam yang soleh melalui 4 elemen iaitu Spiritual, Emosi, Fizikal dan Intelektual.


Kami merasakan masih terlalu banyak kekurangan dalam penghasilan modul ini dan ianya memerlukan penambahbaikan mengikut kesesuaian program dan aras pemikiran peserta. Modul yang dihasilkan ini adalah hasil dari pengalaman kami menjalankan aktiviti kesedaran dikalangan ramaja Islam sekitar tahun 1998 hingga 2006 di negeri Sabah. Semoga ada manfaatnya, Kerana Cinta Pada Yang Esa Kerana Ukhuwah Kita Bersama.


Harga CD Ini Ialah RM 50.00 (buku) (kos penghantaran percuma ke seluruh negara).
Pembayaran boleh di buat secara :

1. Bank In ke Akaun CIMB Bank
2. Bank In ke Akaun BSN 

Sebarang pertanyaan sila sms ke talian 0168487317
Untuk tempahan sila isi butiran maklumat anda didalam borang online seperti dibawah.

Web form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

1 comment:

  1. saya ingin membeli modul smart spm n kem anak soleh.. boleh ker dapat % lagi ker.. bila yer blh pos.. isnin boleh.. jika setelah dibeli.. saya nak minta nasihat apa2 boleh

    aisyah tajudin..

    ReplyDelete